Gastenboek

Dank je wel voor de nieuwsbrief, het is een bijzonder project.
Dat het goed mag blijven gaan…

Hartelijk groet.
Hannie, december 2016

Bedankt voor de nieuwsbrief.
Wat een blije gezichten, fijn om te zien.

Ik heb Genoten met de hoofdletter G! Wat een warm welkom. Zuster Amatha heeft volgens mij 4 harten, wat een ontzettende lieve vrouw. Jullie kunnen trots zijn op haar.
En ja de kinderen......die hebben mijn hart natuurlijk geraakt en zitten daar nu middenin.
Er heerst een hele fijne sfeer waarin deze kinderen gelukkig en veilig op kunnen groeien.
Ze lieten mij trots hun schriftjes zien met daarin mooie tekeningen die stuk voor stuk lieten zien hoe ze in het leven staan en hoe ze zichzelf in de toekomst zien.
Een toekomst die ze dankzij jullie hebben.
Ze hebben geheel spontaan een dans en zang show opgevoerd die voor mij vertaald werd. Bijzonder dat een aantal kinderen hun toekomst zagen in de politiek....ze denken echt mee over de toekomst van hun land geweldig.
Ze hebben me een hele rondleiding gegeven door een zonnig geel gebouw.
We hebben samen gebeden in de Mariakapel was fijn.

Hanneke Renne, december 2016.

Bij deze willen wij alle bestuursleden van harte bedanken voor jullie inzet voor de Stichting Netherlands Sri Lanka,  m.n voor de kinderen.
Het is zo hartverwarmend te zien hoe deze kinderen op alle fronten verzorgd worden zo dat ze later een toekomst hebben. Dank zij jullie, jullie zijn kanjers !!!!!

Wij wensen jullie hele fijne Kerstdagen en een gezond en voorspoedig 2017.
Dat jullie het goede werk nog lang mogen voortzetten en dat wij jullie zo goed en lang mogelijk financieel mogen ondersteunen.
Met Gods zegen.

Michael en Marianne Van den Berge, december 2016

Naar aanleiding van het plaatsen ons filmpje op onze website onder het kopje "In de media" inzake de opening van ons 3e kindertehuis, kregen wij de volgende reacties::

Inmiddels zijn we bijna een week weer terug uit het prachtige Sri Lanka, waar we een bezoek hebben mogen brengen aan het nieuw geopende weeshuis in Kelaniya en het weeshuis in Pamunugama.
We hebben een rondleiding gehad en het ziet er netjes uit, de kinderen delen met z'n vieren een kamer en ze zien er tevreden uit. We hebben met eigen ogen gezien wat een mooi werk de stichting verricht, heel goed!!

Ellen Courtin.

Heb net jullie filmpje van de opening bekeken. Wat leuk om dit zo mee te bekijken. Complimenten aan degene die dit verzorgd heeft. Leuk ook om de toespraak gedeeltelijk te kunnen volgen. Dansen doen de meisjes graag zo te zien. Ze deden ook goed hun best met het liedje We are the World. Geeft een goed gevoel om te zien dat het geld goed besteed wordt!! Alles ziet er prachtig, fris en gezellig uit. Zag dat er wel veel barbies ook meegegaan zijn.
Digna.

Leuk interview en mooi filmpje. Echt geweldig wat jullie daar doen en het nieuwe huis ziet er mooi uit. Ik wil graag donateur worden voor € 5 per maand.
Sebastiaan.

Ik heb het filmpje bekeken. Ziet er mooi, schoon en verzorgd uit. Het plezier van de kindertjes straalt ervan af. Zang en dans en met elkaar spelen zijn zo belangrijk. Ik vind het best een groot gebouw. Hopelijk kan de stichting nog jaren doorgaan met hun goede en belangrijk werk voor deze kinderen.
Peter.

Wat een prachtig filmpje en wat ziet het er allemaal mooi en vrolijk uit. Blije gezichtjes dan weet je waar je het allemaal voor doet.
Hans en Adri.

Wij vinden het filmpje erg leuk om te zien. Jullie doen hier heel goed werk. Hartelijk dank.
Fam. Van Peer.

Prachtig gedaan, complimenten. Goede Pr en maakt duidelijk wat jullie doen.
Jacomien.

Ziet er mooi en verzorgd uit met blije kinderen!
Ans.

De film is mooi gemaakt, het huis ziet er prachtig uit en zal zeker aanleiding zijn om te doneren.
Hans.

Mooi filmpje. Prachtige stichting hebben jullie. Heerlijk om al die blije gezichten te zien.
Karina.

Hartelijk dank voor het verslag, zo kon ik meegenieten van jullie bezoek naar Sri Lanka. Mooie foto's en een helder verhaal geven een goed beeld van jullie bezoek. Het ziet er allemaal goed uit.
Willemies.

Een leuk verslag en mooie foto's en wat een ontroerend verhaal had Elsbeth met dat meisje dat zich nu gelukkig een prinses voelt.
Dinsdag morgen waren Dick en Theo aan het woord bij Omroep Zeeland, hopelijk brengt zo'n gesprek weer nieuwe donateurs aan.
Riet.

Wat zullen jullie gelukkige mensen zijn om naar huis terug te keren en zo veel blije mensen achter te laten.
Hannie en Johan.

Hartelijk dank voor dit mooie verslag.
Wim Geene.

Mariëtte en ikzelf genieten ervan dat het geld zo goed wordt besteed. En het is prachtig dat de meisjes het goed hebben. Mooi werk.
Leo en Mariëtte.

Wat een ontzettend mooi verslag! Ik heb ervan genoten, fijn om al die gelukkige gezichtjes te zien!
Monique.

Mooi dat nu het derde weeshuis is geopend. Dat geeft jullie natuurlijk een voldaan gevoel en is voor de toekomstige bewoners ervan een weldaad. Het is echt een prestatie om dat vanuit Nederland te hebben kunnen realiseren. In ieder geval van harte gefeliciteerd met dit succes.
Ad.

I want to thank you sincerely for your great dedication for the children, because yesterday after the opening the children who were at Kelaniya I saw they were so happy running around the building, laughing, playing and they told me that they feel at home. So children smile is our smile, I shed joyful tears with the children, we could realize this thanks to your kindness and love. Thank you and may God Bless You.
With very kinds regards.

Sr. Amatha.

Het bezoek aan de kindertehuizen was erg ontroerend en leuk. Vooral het bezoek aan het nieuwe huis,daar waren de kinderen heel spontaan en vonden ze ons toch wel interessant.
Tijdens de rondleiding hielden ze ons vast, aaiden onze armen. Op den duur gingen ze ook echt voor de foto's  "staan".
De ontvangst door zuster Amate was heel hartelijk. Er was ook nog een pastoor of zo bij. We werden ook nog getrakteerd op allerlei liedjes en dansje. Heerlijk.
We hebben ook samen het fotoboek bekeken, wat ik had meegenomen. Ik vertelde en de zusters vertaalden het voor de kinderen.
Wat heerlijk dat je zo goed met hun kunt praten hè. Ze kunnen goed engels. Toen we vertrokken werden we gekust en uitgezwaaid. Hartverwarmend.
In het 2e kinderhuis werden we ook getrakteerd op liedje en dansje.
Toen wij Srilankese woordjes na probeerden te zeggen, lagen ze helemaal dubbel.
Ze vonden het erg leuk om de foto's van het skypen te zien. Ik had het fotoboek van de school uit Goes meegenomen.
Het zou leuk zijn als het fotoboek nog een keertje terug gaat naar het nieuwe tehuis, zodat ze daar ook nog eens rustig erin kunnen kijken.
Het nieuwe tehuis ziet er echt prachtig en gezellig uit. Er hangt een heel fijne sfeer.
Maar ze moeten de afgelopen 2 weken toch wel heel hard gewerkt hebben, want er moest toch nog wel het een en ander gebeuren.
Wat ons trouwens opviel, is dat de kinderen er heel goed uitzien en heel gelukkig, blij, en vrolijk zijn. Héél mooi om te zien. Ook de zusters zijn zo gezellig en vrolijk. Jullie doen erg mooi werk daar.
Tanja juffrouw Prinses Beatrixschool Goes.

Prachtig wat jullie voor die mensen doen.
Jaap Courtin.

Mooie foto's, wat is het toch een mooi gebouw.
Hans en Corrie Treebusch.

Heel mooi om te zien. En fijn voor die kinderen, die toch al zo veel moeten missen.
Frans Aertssen.

Petje af voor wat jullie daar allemaal doen.
Rinus Moerland.

Dat ziet er goed uit, knap werk, mijn petje af. Ik heb bewondering voor jullie.
Marian.

Heel mooi, dat jullie dit allemaal kunnen doen en zoveel voldoening ter plaatse. TOP.
Kees de Schipper.

Jullie zijn doorzetters, geniet van al het werk en wat jullie voor de kinderen hebt betekend.
Jan van Os.

Dit vinden wij mooi om jullie daar met een prachtig project bezig te zien.
Maarten en Mieke Janse.

Gefeliciteerd, dat al deze kindjes een thuis vinden en met plezier met elkaar mogen opgroeien.
Lenny Sanderse.

Wat is het weer een prachtig huis geworden. Een veilige plek voor deze kinderen om op te groeien. Een plek van liefde! Een thuis! Petje af Stichting Netherlands Sri Lanka.
Jikke van Loo.

Grote klasse.....veel respect voor jullie inzet.
Charles Linssen.

In een woord geweldig. Om trots op te zijn.
Lian Boonman.

Met alle respect kijken we naar jullie inzet en resultaat. Wat een prestatie.
Nellie Rijk.

Je mogen trots zijn, jullie hebben heel mooi werk verricht.
Yt Harinck.

Hieronder een kleine greep uit de spontane reacties die we regelmatig ontvangen:

Veel zegen op jullie werk en alle goeds voor 2014 gewenst.
Cokky, december 2013.

Goede feestdagen met de wens dat uw stichting ook in 2014 het zinvolle werk in Sri Lanka mag voortzetten.
Annelies Breugem, december 2013.

Jullie letten goed op de kosten.
Van Liere, december 2013.

Ik wens jullie ook hele fijne  kerstdagen en heel veel succes met jullie werk voor deze mooie stichting.
Karina, december 2013.

Wij wensen u een goede afronding van het jaar 2013 en een mooi 2014. Daar hoort van onze kant ook een dikke pluim bij voor alles wat tot heden door uw stichting bereikt is.
Coby, december 2013.

Afgelopen donderdag hebben jullie een pakkende presentatie verzorgd bij onze sociëteit in 's-Gravenpolder. Zoals aangegeven zijn wij bereid om jullie fantastisch werk (financieel) te steunen. Deze week zullen wij een bijdrage van EUR 500,00 aan u overmaken.
Ik vind persoonlijk uw stichting een zeer transparant en direct doel. Tevens ben ik er van overtuigd dat elke cent nuttig wordt besteed. Vandaar dat ook wij dit jaar u een bijdrage gunnen om uw werk te kunnen voortzetten.
Met vriendelijke groeten, Zeeuwse Asfalt Onderneming BV, JOHN DE JONGE directeur, 5-12-2013.

Sinds enige jaren mag ik reisleider zijn bij Goed Idee Reizen. Omdat Goed Idee Reizen altijd een project steunt middels het uitdelen van collectekaarten tijdens de zondagse diensten, kwam ik vanzelf in aanraking met deze stichting en mag ik die op mijn manier dus ook promoten, wat ik dan ook van harte doe. Het is naar mijn mening een geweldig idee geweest om een project dat zo concreet tot de verbeelding spreekt en bovendien een nauwe relatie heeft met de Goed Idee bestemmingen, voor sponsoring te kiezen. Temeer daar de oprichter en directeur van de stichting, Ria Milhous, op die manier ook een bevlogen ambassadeur voor de stichting blijkt te zijn. Ik wens jullie heel veel succes bij jullie werk en hoop dat de relatie met Goed Idee Reizen een duurzaam en bestendig karakter zal hebben. Als reisleider zal ik me daar zeker driedubbel voor inspannen! Piet van Leenen, 28-11-2013

Gisteren waren jullie bij ons op de "Passage".
Erg indrukwekkend wat jullie doen.
Fijn dat de collecte zoveel opbracht voor jullie doel.

Nel Poortvliet, 19-11-2013

Nogmaals hartelijk dank voor de gezellige avond afgelopen donderdag en we wensen jullie voor in de toekomst veel succes.
Jullie zijn perfecte ambassadeurs voor jullie Stichting.
Hartelijke groeten, Ita Kwekkeboom namens de Vrouwen van Nu
Kapelle - Biezelinge, 21-9-2013

Juli/augustus 2013 heb ik privé weer een reis gemaakt in Sri Lanka.
Dit voor de 6de keer. Dit keer heb ik het kindertehuis in Pamunugama bezocht.
Vanuit Negombo was het best wel zoeken om het te vinden en was het ook veel verder dan ik had gedacht. Maar gevonden: Vanuit Negombo is het de brug over de Lagoon overgaan en dan alsmaar de weg volgen tot de derde zijweg links, dit is na een marinebasis aan de rechterkant. In deze zijweg ga je over het Dutch Canal en dan bij de eerste zijweg rechts, op het hoekje staat een Jezusbeeld. Halverwege is het kindertehuis. Aan het hek hangt een bord met de tekst in het Singalees: Maria Milhouse tehuis. Ik ben ontvangen door moeder-overste Thea. Ik heb daar een hartelijk ontvangst gehad, limonade met een traktatie, er werd ook nog gevraagd of wij, mijn chauffeur en ik, nog moesten lunchen.
Een hele rondleiding gehad en op dat moment waren er een zestal meisjes aanwezig. Daar kan je in het Engels goed mee praten. Er zijn daar 23 meisjes en 6 zusters,; dus per dag moet er toch voor zo'n dertig personen eten op tafel staan, elke dag maar weer. Ga daar maar aanstaan.
Ik kan alleen maar aangeven wat een goed werk wordt daar gedaan. Alles op een kleine schaal maar zo doeltreffend. Dit werk moet gewoon doorgang vinden. Het beeld wat mij het meeste is bijgebleven: op de slaapzaal van de meisjes zat er op een bed een knuffelbeertje! Kinderen over de gehele wereld zijn hetzelfde.
Ook in Sri Lanka!!!

Groetjes Leo Moelker, reisleider bij Goed Idee Reizen.

Veel succes met jullie stichting en het werken voor de kinderen van de kindertehuizen!. Els

In juli 2013 hebben we samen met onze kinderen en vrienden jullie weeshuis bezocht in Panumagama.
We werden hartelijk welkom geheten door zuster Amatha, de andere zusters en natuurlijk ook door de kinderen. Het was een geweldig bezoek. Het was mooi om te zien dat de kinderen daar een veilig thuis hebben. De kinderen maar ook de zusters genoten van het meegebrachte speelgoed.De zusters deden enthousiast mee met bellen blazen.We hebben samen met de kinderen gezongen en gesprongen.
Het bezoek heeft bij ons een onuitwisbare indruk achter gelaten.
We hopen over twee jaar zuster Amatha en haar team weer te bezoeken.
Aart en Heleen Slabbekoorn, Goes

Mooie berichten uit Sri Lanka, prachtig werk en dito resultaten.
Tonnie.

Fantastisch werk wat jullie allemaal doen. Het ziet er allemaal heel mooi uit.
Cees en Clazien.

Dit is een bijzonder prestatie die jullie neerzetten.
Gerda.

Leuk om te lezen wat er met ons geld gebeurd.
Egberdien.

Dank voor de nieuwsbrief, de stichting wordt alsmaar mooier .....
Johan en Hannie.

Net de nieuwsbrief gelezen, wat doen jullie toch mooi werk in Sri Lanka.
Bert-Paul.

Hartelijk dank voor de nieuwsbrief, wat een mooi verhaal weer, wat doen jullie toch goed werk daar!!
Monique,16 augustus 2013

Dank voor de nieuwsbrief, wat een goed werk hebben jullie toch weer verricht!
Complimenten, fijn om te lezen.

Sonja 16-8-2013

Fijn dat jullie ons laten mee genieten
van jullie reis. Op deze manier blijven wij ook op de hoogte van het mooie project.
Dank voor jullie inzet.

Johan en Hannie.

Fijn om te lezen, dat het werkbezoek zo goed is verlopen.
Als je de vele blijde gezichtjes op de foto's ziet, kun je zien dat jullie werk hen goed doet.

Gerard

Hallo lieve mensen,
Wat jullie doen is geweldig en leuk om de foto`s te zien met al die blije gezichtjes.
We volgen jullie.

Groetjes van Greta

L.S,
Voor de tweede keer heb ik jullie nieuwsbrief gekregen waar ik erg blij mee ben.
Wat is het toch mooi werk. Als ik wat jonger was dan wist ik het wel!
Ik wens jullie veel succes met deze mooie missie en wil jullie dan ook graag steunen.
Alle kleine beetjes helpen. Per 1 februari wil ik 4 euro per maand doneren. Laat me even weten hoe ik dat kan overmaken.
Hartelijke groet,

Rian Emmen -van Waterschoot

Wat een leuke site!
Wij hebben Zaterdag 20 April een verkoop voor jullie stichting. Misschien kunnen we flyers, foto's of wat u ook maar aan kan bieden.
Hoe meer bekendheid hoe beter!
We hebben een stand gehuurd voor Groei en Bloei in Jelsum (Fr)
Met kerst hebben we ook een verkoop gehad....daar is al wat geld voor jullie beschikbaar, maar houden een klein buffertje voor onvoorziene dingen.
Er komt wel een leuk bedrag jullie kant op na Groei en Bloei.
Vriendelijke groeten,

Els ter Veen-Feenema

Bedankt voor de info. Wat een prachtige foto's en een mooi werkbezoek . Ik krijg er gelijk een warm gevoel bij.
Julia Treebusch

Na bezichtiging van de foto's van de reis heb ik ontdekt hoe blij die kinderen en de leiding zijn.
Mijn complimenten.
Groeten
Gezien Doedens

Wat leuk om zo snel jullie ervaringen te lezen van afgelopen werkbezoek; het zal ongetwijfeld best inspanningen hebben gekost, maar ik hoop dat jullie vooral ook hebben genoten!
Goed te lezen dat er wellicht een derde weeshuis komt; keep doing the good work!
Met vriendelijke groet,

Lenny Sanderse

Beste mensen,
Dank voor jullie uitgebreide verslag van je laatste werkbezoek. Interessant om te lezen.
Maar meer dank nog voor jullie geweldige inzet om deze kinderen een leuke en goede opvoeding en onderdak te kunnen geven. Een grote pluim verdienen jullie!

Riet Kruitbosch

Lieve bestuursleden en Theo extra,
Ik reageer om jullie mijn respect te laten weten voor jullie vele werk en grote inzet.
Dat jullie nu weer samen konden gaan is super en wat hebben jullie veel werk gedaan, nota bene terwijl het er zo snik heet is. Goed om de kinderen te zien, ik vertrouw jullie oordeel erg en zo kunnen we mee genieten.

Nellie Rijk
p.s. we hopen jullie te kunnen zien op koninginnedag en zullen geld meenemen om sokken te kunnen kopen. We zien er naar uit hoor!!

Wat leuk om jullie reisverhaal weer gelezen te hebben.
Wat goed dat jullie met het geld van de donateurs de kinderen helpen en dan ook gelijk de plaatselijke ondernemers.
Dubbel dubbel, helemaal super. Super werk doen jullie!!

Mirte

Prettige kerstdagen en wij doen een extra kerstdonatie.
Fam. de Jonge-Martens, 's-Heerenhoek

Bijdrage voor uw goede werk.
W. Lobbezoo, Goes.

Voor u als bestuur:
Onze beste wensen voor 2013 en veel succes bij uw werk voor de kinderen in Sri Lanka

Piet en Ans Clarisse.

Namens de kinderen uit onze weeshuizen in Sri Lanka bedankt het bestuur van de Stichting Netherlands Sri Lanka al haar begunstigers voor hun donaties van het afgelopen jaar.
Mede dankzij deze financiële steun hebben wij ons werk voor de weeskinderen in Sri Lanka kunnen voortzetten.

Wij wensen u een goed en vooral gezond Nieuwjaar.

Ik heb dit jaar geen zakelijke kaarten verstuurd met de feestdagen. De kosten die ik hiermee bespaar maak ik over op de bankrekening van de Stichting Netherlands Sri Lanka.
Ik wens jullie hele fijne feestdagen en een voorspoedig en gezond 2013.

Een anonieme begunstiger.

Gewaardeerd bestuur dank voor het vele goede werk belangloos gedaan en de beste wensen voor 2013.
I.Verdouw, Middelburg.

Fijn dat het goed gaat met het meisje wat een hart operatie heeft gehad, goed werk !!
Mirte van Os

Zalig Kerstfeest en Zalig Nieuwjaar voor de Children Home in Pamunugama en Katupotha.
Hartelijke groet,

Karel en Imelda Prent

Wij wensen jullie in het komende jaar veel succes toe met de stichting.
P.L. Schuller.

Wij wensen u fijne feestdagen toe en een goed 2013.
Familie Evers.

Merry Christmas
Klik op afbeelding voor vergroting van de kerstkaart

Door een uit de hand gelopen hobby zijn mijn vriendin en ik begonnen met het oppimpen en maken van brocante versieringen voor in huis. Vorige week hebben we een soort van kerstshop gehouden. De opbrengst doneren wij dan voor een goed doel. Dit keer willen we jullie ondersteunen. In april staan we op een braderie groei en bloei in Jelsum ( Friesland) ook dan willen we de opbrengst voor jullie stichting doneren. Misschien kunnen we wat foto´s en flyers krijgen.
Hendrika Kooi en Els ter Veen, Leeuwarden.

Ook iets schrijven in ons gastenboek?
Gebruik dan onderstaand formulier.

Geef uw naam op:

E-mail adres: