Gastenboek

Beste heer / mevr Schouwenaar en bestuur Stichting Netherlands Sri Lanka kindertehuis, Al weer bijna een jaar voorbij. Een jaar waar zo als altijd heel veel heeft plaats gevonden, een jaar waar iedereen alles maar vanzelfsprekend vindt. Laten we eerlijk zijn, het is allemaal niet zo vanzelfsprekend. Het wordt tijd dat wij allemaal daar eens bij stil staan en dankbaar mogen zijn voor wat wij hebben. Er zijn zoveel mensen die alles kwijt zijn en daarbij ook nog eens gediscrimineerd worden. Laten we daar ook eens bij stil staan.  Maar..........!!!!!! Bij deze willen wij jullie van HARTE DANKEN voor al het goede werk dat jullie doen voor deze kinderen. Het is hartverwarmend als je beseft dat jullie deze kinderen het gevoel geven dat ze deel zijn van een familie waar ze veilig zijn, waar ze verzorging en een opleiding krijgen en een toekomst hebben. Onze dank!!!! Wij wensen jullie een Gezegende Kerst en een gezond en voorspoedig nieuwjaar 2019. Dat wij met z'n allen het goede werk nog vele jaren voort mogen zetten. Met Dank en Hartelijke groet.
Donatie met kerstgroet aan alle medewerkers die dit goede doel realiseren.
Mooi Theo om te lezen dat het zo goed gaat met de kinderen. Fijn vakantie vieren, goed doen op school en leuke kaarten in hun "thuis" maken. Veel succes verder met de stichting.

Hoi Theo, Mooie nieuwsbrief, prachtig wat er weer gebeurt.

Reacties nav nieuwsbrief dec 2018

Hallo Tanja (secretaris) Wij zijn inmiddels weer terug van onze huwelijksreis door Sri Lanka. Wat is zo'n mooie reis toch altijd snel voorbij! Wij hebben een prachtig bezoek mogen brengen aan het SMI center in Kelaniya. Helaas kon zuster Amatha er niet zijn die dag wegens problemen met haar been, maar we hebben nog even met haar gebeld. Nadat de sisters ons een rondleiding hadden gegeven, mochten we de kinderen ontmoeten. Wij waren geroerd door de hartelijkheid waarmee we werden ontvangen. Ze waren allemaal heel lief, vrolijk en nieuwsgierig. Wat was er veel voorbereid voor onze komst! We kregen eerst een zelfgemaakte bloemketting. Er werd een potje melk gekookt, waarna er zelf ingestudeerde dansjes door de meisjes werden gedaan. Hierna werden er traditionele spelletjes gespeeld en mochten we een taartje ter ere van ons huwelijk aansnijden. Alsof dit niet genoeg was mochten we ook nog blijven voor de lunch! Het was zeker een hoogtepunt van onze rondreis. We hebben het bedrag van 500,- inmiddels overgemaakt naar de rekening van de stichting. Jullie hebben er ongetwijfeld een goede bestemming voor! Met vriendelijke groet, Yorick en Dinja, juni 2017

Yorick en Dinja

Ik heb Genoten met de hoofdletter G! Wat een warm welkom. Zuster Amatha heeft volgens mij 4 harten, wat een ontzettende lieve vrouw. Jullie kunnen trots zijn op haar. En ja de kinderen......die hebben mijn hart natuurlijk geraakt en zitten daar nu middenin. Er heerst een hele fijne sfeer waarin deze kinderen gelukkig en veilig op kunnen groeien. Ze lieten mij trots hun schriftjes zien met daarin mooie tekeningen die stuk voor stuk lieten zien hoe ze in het leven staan en hoe ze zichzelf in de toekomst zien. Een toekomst die ze dankzij jullie hebben. Ze hebben geheel spontaan een dans en zang show opgevoerd die voor mij vertaald werd. Bijzonder dat een aantal kinderen hun toekomst zagen in de politiek....ze denken echt mee over de toekomst van hun land geweldig. Ze hebben me een hele rondleiding gegeven door een zonnig geel gebouw. We hebben samen gebeden in de Mariakapel was fijn. Hanneke Renne, december 2016.

Hanneke Renne

Bij deze willen wij alle bestuursleden van harte bedanken voor jullie inzet voor de Stichting Netherlands Sri Lanka, m.n voor de kinderen. Het is zo hartverwarmend te zien hoe deze kinderen op alle fronten verzorgd worden zo dat ze later een toekomst hebben. Dank zij jullie, jullie zijn kanjers !!!!! Wij wensen jullie hele fijne Kerstdagen en een gezond en voorspoedig 2017. Dat jullie het goede werk nog lang mogen voortzetten en dat wij jullie zo goed en lang mogelijk financieel mogen ondersteunen. Met Gods zegen. Michael en Marianne Van den Berge, december 2016

Michael en Marianne Van den Berge

Lees meer berichten op de gastenboekpagina »